woensdag 20 mei 2015

Tattoo!

Een ding wat nu helemaal in is en wat ik zelf ook constant draag.
Het is super snel en makkelijk aan te brengen. Je legt de tattoo op de plek waar je hem wil gaat er met een nat washandje overheen en klaar is kees!!

Hiernaast een van de tattoo's die ik op dit moment draag! Ik zal jullie zeker laten weten wanneer hij verdwenen is. Ik heb deze samen met vet veel andere tattoo's bij de Sting gekocht. Drie vellen voor €10,- Super goedkoop vond ik. De tattoos zijn ook perfect voor bij een festvial outfit!

De truitjes die ik draag heb ik gekocht bij BRANDYMELVILLE. Deze winkel is echt heilig voor mij. Wel een beetje aan de dure kant en het is ook wel jammer dat ze maar one size verkopen. Maar sommige dingen zijn zo leuk dat je ze gewoon moet kopen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten